Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0170. Въпрос за специалисти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешка P0170. Въпрос за специалисти.

    След откачен акумулатор от колата за около 1.5 месеца, след закачането му отново започна да се появява грешка P0170.
    Не се появява постоянно-непрекъснато, но си се появява по някое време, но кога точно не съм хванал.

    Разликите спрямо преди появата на грешката, които съм хванал са следните:
    1. На празен ход след като я запаля от напълно студен двигател, преди появата на грешката, след горе долу 30-50секунди осезаемо се усещаше как започва да си сваля оборотите (отиват към нормалните за празен ход) в процеса на загряване докато колата все още стои на място. Сега това нещо вече не се усеща. Иначе като загрее оборотите на празен ход са си нормални.
    2. Промени си датата на програмиране на компютъра - датата се измести с 1 месец напред - компютъра беше програмиран 22.XII.19XX, а стана 23.XI.19XX.
    В това съм абсолютно сигурен така че нека няма изказвания от рода на "това е невъзможно". Точно тази промяна ме притеснява че може да е проблема - не самата дата, а някаква промяна в програмата на компа - но за съжаление изобщо не съм в час с тази материя...

    Проблеми във вървене или поведение на колата при ускорение не съм забелязал. Всичко си е както си беше преди.

    Слагам две снимки - една на грешката и две показания на сондата.

    Ако някой има идея и то по-скоро свързана с възможна причина от т.2, то нека да сподели.
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

  • #2
    една такава бензинова котора съм диагностицирал със същия проблем при който ламбдата вече неможе да коригира сместа и бях стигнал до извода, че можеби е от дебитомера, ама не си спомням защо стигнах до този извод. тва беше преди година. ама аз не съм сигурен дъли въпроса ти е точно по тая тема дето аз разчеквам.
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      P0170 Fuel Trim (Bank 1)

      Fuel Trimming като понятие означава компенсация на горивната смес

      Вероятно иде реч за ламбда


      http://www.obd-codes.com/p0170
      Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:54.
      Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
      0w40 Shell Helix Ultra

      Comment


      • #4
        А защо точно след като бях откачил акумулатора се появи, при условие, че никога до сега не се беше появявала и след това изведнъж хоп грешка?
        Иначе аз прочетох другите теми във форума за тази грешка и видях, че може да е сонда.
        Но обикновено когато изникне проблем от нищото той обикновено е свързан с това което е пипано - а именно разкачения акумулатор.
        Затова и наблегнах на променената дата на компютъра - ако той може да си промени датата хей така, какво му пречи да смени и някой данни от програмата за управление на мотора, а от там вече параметрите да излизат извън зададените за определен режим и ето готова грешка. Ей това ме тормози, че може де е проблема.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
          P0170 Fuel Trim (Bank 1)

          Fuel Trimming като понятие означава компенсация на горивната смес

          Вероятно иде реч за ламбда


          http://www.obd-codes.com/p0170
          Знаеш ли тая грешка, колко други проблеми обхваща? Ламбда сондата е краен датчик на всички процеси и тя е само един диагностичен уред. НЕ КАЗВАЙТЕ ВЕДНАГА, ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ!!!
          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

          Comment


          • #6
            Лог на въпросната ламбда :
            загрял мотор, 30 сек. ПХ, рязко ускорение до 100, 30 сек. на 5та поддържаш 100км/ч и ППХ.
            И това на бензин, след ресет на адаптация, това ако случайно имаш газ
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              Лог на въпросната ламбда :
              загрял мотор, 30 сек. ПХ, рязко ускорение до 100, 30 сек. на 5та поддържаш 100км/ч и ППХ.
              И това на бензин, след ресет на адаптация, това ако случайно имаш газ
              И след това какво трябва да видя?
              Нямам газ.
              Адаптация и ресет й правих, ама нищо. Грешката се появява.

              Сондата я наблюдавах: Докато е студена сигнала от нея може да се каже че е правоъгълен със сравнително широки импулси и паузи. След като загрее малко ( не съм отчитал колко точно но може би около 5мин след запалването) импулсите стават с по-малка ширина и като загрее напълно стават като на прикачената снимка.
              При ППХ показва 0 (права черта). При ускорение на 3-та до прекъсвач стига до 0.88 като формата на сигнала е като на снимката.
              Когато е пусната по надолнище на ППХ, но с обороти под 2000 държи стойности близки до 0,88. Ако я карам нормално се колебае около средна стойност 0,5 - формата на сигнала е винаги като на снимката.
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                отиваш в боша и се договаряш да ти сменят туй онуй за да видиш дъли ще се оправи. ако не се оправи черпиш ги мошно и си слагат твойте си датчици.
                JTD 105+

                Comment

                Working...
                X